Monday, June 4, 2012

Siapa dia???

Mood: konpius yang berganda-ganda

Salam smue...kali ini ak kembali lagi..dh lme sgt x update..sbb ak ade se ag blog tp english punye..kire ak wajib speaking la sne...nk tulis se post pung makan masa selama beberapa jam..memg kritikal..haha

Ok2..gua x nak cakap banyak..gua dah lame ilang..gua kembali gua ade la improve sikit2 blog gua..kwn2 ade prasan x??sape x prasan dh x lme tuh.....wt lo lok je:P

Emm, ari ni ak ade la bkak blog sorg awek nie..emm, ak konpius..sape die sbnr nyer...emm, ak bkn knal pung die tp tu la ak b'minat nk tw sal die sbb die ade hubung kait dgn org yg ak knal jgak........iaitu kenalan ak jgak..begini cerita nyer..ak syak depa due ni ade hbungan..

Btul la org ckp 'don't judge a book by it's cover'..hakikatnya ak dh judge pung awek tu sbgai 'agk fake'...haha, jaat jgak ak..tp mmg personaliti die di dalam blog sgt berbeza dgn ape yg ak dgn seseorg ni perhatikan..ktorg stalker die mlalui fb..haha..(seseorang : maaf identiti terpaksa dirahsiakn..kerana kenalan ak adalah org yg agk top jgak:P)

Opps, ak x jeles yer..tp skadar mengambil berat..hehe..kisah mereka cm agk mnarik phatian..emm!

Ak harap org yg bace ni paham la kisah yg ak nk smpaikn...ak pung x leh dedah bnyk2..bimbang ketahuan!!!

So, cmane..apakh personaliti awek ni yg sbnr nyer..Wallahualam.......

Kalu x phm yg ak cite pnjg2 kt ats ni ckup la korg phmkn meset ak nie...

Adik pun konfius jgak!!!STRESS!!!
Hakikat sebenar diri seseorang itu cuma dia dan Maha Pencipta yang tahu, kita manusia hanya mampu menilai dari sudut luaran shj..

Hati bicara,

Jangan stalker org kuat sgt!hehe

No comments:

Post a Comment